woensdag 7 september 2011

Osis design mix bij de Action

(Dutch readers only, sorry!)

Ik was vandaag in de Action om last minute wat schriften te halen en al haastend naar de kassa spotte ik potjes die verdacht veel leken op de potjes die ook bij mijn kapster staan. Dichterbij bleek het precies hetzelfde product te zijn, maar dan voor veel minder geld! Osis design mix is er in verschillende varianten: Light, Gloss, Smooth, Matt, Rough en Strong. Voor ieder wat wils dus. Een tijd terug heb ik de 'Gloss' varriant gekocht bij mijn kapster, maar hoe duur deze was weet ik niet meer. Daarom heb ik even op google zitten neuzen en kwam tot een gemiddelde prijs van 15 euro. Action prijs: ongeveer 3,70euro. Deze prijs is niet exact, aangezien ik het bonnetje niet heb bewaard ( stom, stom, stom ), maar al zou het 5 euro zijn, is het alsnog een koopje! Ik zou zeggen ren naar de Action voordat dit mooie kappers product uitverkocht is!!

Zelf heb ik er gelijk vier ingeslagen: Smooth 2x, Light en Gloss.

1 opmerking: