zaterdag 9 april 2011

Birthday gifts


Twee weken geleden, op 28 maart, was ik jarig. Om dit te vieren ben ik met tien vriendinnen tapas wezen eten in Zaandam. We hebben veel gelachen, lekker gegeten, gezongen en de magarena gedanst aan tafel kortom; Het was een geweldige avond!

Lees verder om te zien watvoor mooie cadeaus ik heb gekregen.


Benefit  Some Beauty To Love.
Het setje bevat een coral blush, een highlighter, mascara en een primer. Ik ben al heel lang fan van dit merk, zonder er ook maar één product van te bezitten. Ik bedoel kijk nou naar deze foto's, daar wordt elke vrouw toch gelukkig van?! De blushes van Benefit kom ik steeds weer tegen op beauty blogs en telkens weer ging m'n hartje sneller kloppen. Iedereen was er zó positief over. Mijn favoriet was Coralista, waar ik nu ook de trotse bezitter van ben! Fijn detail: deze is FULL SIZE. Isn't that amazing? De andere producten zijn kleine varianten. Deze ga ik de aankomende weken uitproberen en welke het beste bevalt, ga ik in Amerika aanschaffen.




Escada Marine Groove.
Escada brengt elk jaar een limited edition zomergeur uit, die allemaal onwijs lekker fruitig en zomers ruiken. Deze geur is van vorig jaar, maar oooh wat is die lekker! Het was een cadeau set waar een haarbandje bij zat. Ik ga er heel voorzichtig mee doen, want ben bang dat ik 'm straks nergens meer kan vinden als deze op is..

Beauty Rules by Bobbi Brown. 
Super mooi boek vol met prachtige foto's en handige tips van Bobbi herself!

Blond Amsterdam sleutelhanger.
Vorig jaar kreeg ik een soort gelijke sleutelhanger voor mijn verjaardag, in de kleuren rood, wit en blauw. Deze was echt aan vervanging toe, hij was helemaal verroest en lelijk geworden. Deze is lekker zomers en komt dus van de zomer aan mijn scootersleutel te hangen!

Een vriendin 'wist niet wat ze moest kopen, dus kocht dit maar.'-  Aah ik vind het zo leuk! In het mandje zaten twee nivea maskertjes, een luchtje van Naomi Cambell, een warm/koud oogmasker, een french manicure set, een Maybelline lipgloss en een haarklem. Stuk voor stuk goede producten in een lief mandje, die ook nog eens bruikbaar is!

Deze mooie armband kan ik met ongeveer mijn halve garderobe dragen. De kleuren, de bedeltjes, het strikje; Helemaal top!

Twee jaar geleden had een vriendin/ klasgenoot een sample van dit luchtje in haar etui. We vonden 'm zo lekker, dat we er maar aan bléven ruiken. Echt zo'n geurtje waar je het over blijft hebben. Ik was 'm eigenlijk alweer een beetje vergeten, maar mijn vriendinnetje gelukkig niet. En ja; hij is nog net zo lekker als twee jaar geleden!

Last, but not least; MAC. I Lóve MAC! Zoals jullie kunnen zien weten de mensen om mij heen dat ook.
v.l.n.r  Florabundance lipglass, Viva Glam Gaga 2, matte lipstick in Honeylove, Prep+Prime, lip pencil in the color subculture.
Het zijn nude kleurtjes, maar op je lippen zieje duidelijk verschil. Florabundance is een heel zacht peacy nude kleurtje, vivaglam gaga is een mooie beige kleur en de lipstick en potlood zijn iets donkerder dan mijn huid nu is, maar in de zomer zal dit ( denk ik ) voor mij de perfecte nude zijn.


Achter de viva glam gaga2 zit een leuk verhaaltje. Samen met mijn zus en moeder ging ik een week voor mijn verjaardag cadeautjes uitzoeken in de bijenkorf. Ik wist dus al stiekem wat ik zou krijgen. Ik twijfelde heel erg om zelf deze lipgloss te kopen, aangezien ik hem zó mooi vond! Uiteindelijk deed ik het niet, aangezien ik naar Amerika ga en mezelf had voorgenomen om NIKS meer te kopen, zéker geen makeup!
Thuis zat ik met spijt achter de computer; Wáárom had ik m nou niet gewoon mee genomen.. Op twitter liet ik weten dat ik van plan was de gloss alsnóg te halen. Dit had vriendin Rosa gelezen en was dus gewoon die week 'even' op en neer geweest naar Amsterdam om dit voor mij te halen! SOOO CUTEE!
Verder heb ik ook nog twee cadeaubonnen van de Intercity en geld gehad. Beide altijd handig natuurlijk!

Love,
Dian


1 opmerking:

  1. Nog gefeliciteerd! Haha. Je hebt prachtige kado's gehad, ik zwijmel alleen al weg bij het zien van M.A.C...

    BeantwoordenVerwijderen