vrijdag 25 maart 2011

Sephora 3 voor 10 euro


De drie producten voor tien euro deal is weer in volle gang bij Sephora. Vorig jaar ging ik halverwege de actie week en was er bijna niks meer. Dit mocht mij geen tweede keer overkomen, dus gingen we deze keer zo snel mogelijk naar Haarlem. Eenmaal aangekomen in de V&D, begon mijn hartje sneller te kloppen; er was nog zó veel! Het was moeilijk om te kiezen ( ik wilde niet te veel kopen, aangezien ik volgende maand naar Amerika ga), maar ik heb wel een paar prachtige spulletjes gekocht!

Ik zag een meisje drie van deze tubes in haar mandje doen. Dat vond ik wel een teken dat het wel een goed product móest zijn. Toen ik er naar vroeg, zei ze dan ook: 'Deze is echt heel goed! Normaal koop ik 'm ook altijd.' Het was dus niet zo dat ze het alleen kocht als het zo goedkoop was.

Zijn ze niet beeldig?! Er lag een heel mandje vol met deze doosjes toen ik binnen kwam en tien minuten later waren ze allemaal weg!

Ik was nog op zoek naar een mooie roze blush en deze leek me erg mooi.
Niet te licht, niet te donker; perfect!

Een nude gloss kan nooit kwaad! Ik dacht dat deze tube gewoon zo'n harde applicator had, netals bij de meeste tubes, maar toen ik 'm net open maakte bleek er een kwastje aan te zitten! Een dubbele meevaller dus.

Een soort lipstick in de vorm van een groot potlood.

Surprise bag van 5 euro t.w.v 25 euro!
Eigenlijk wilde ik er een van 10 euro met een waarde van 50 euro kopen, hier zitten soms ook luxe merken als Benefit in. Je raadt het waarschijnlijk al; deze waren uitverkocht. Het is natuurlijk altijd een gokje; het kan zomaar gebeuren dat er alleen maar producten in zitten waar je niks mee kunt. In mijn geval had ik geluk;
Het oogschaduw palette bevat précies de kleuren die ik het meeste draag. Ik was al van plan een kleurloze lipgloss te kopen. Kleine tweezers zijn altijd handig en de nagellak is een leuk appart kleurtje. En dit alles voor maar 5 euro!

Als je naar de bon kijkt, zie je hoeveel geld ik wel niet heb bespaard met deze aankopen. Gewoon 55euro!!
(de primer heeft mijn moeder betaald, zodat we beide 6 producten hadden)

Ja, het was erg druk. En ja, ik kreeg bij bepaalde duwende en trekkende mensen moordneigingen, maar ach voor 55 euro korting op spullen waar je écht wat aan hebt, maakt het me niet zoveel uit.

Kortom; een zeer geslaagd shop middagje!

Deze actie loopt volgens mij nog een week. Als je nog wat wilt bemachtigen, wees er snel bij! Op = ook echt OP.

Liefs,
Dian

P.s Als jullie reviews willen zien van bepaalde producten; Let me know!


1 opmerking: