donderdag 10 maart 2011

[NYC] wish list part 1 ♥

Eindelijk is het zo ver; eind april ga ik samen met mijn moeder en zus naar NEW YORK!! Ik wilde er al zo onwijs lang heen en nu is het gewoon al bijna zover. - ja ik weet het, twee maanden is geen''bijna'', maar zo voelt het wel!-  Natuurlijk ben ik al druk bezig met uitzoeken waar ik allemaal heen wil en wat ik wil gaan kopen. Ik lees alle verhalen op blogs, bekijk shoplogs uit NY, lees boekjes en doorzoek tijdschriften op mogelijke tips. De lijst met namen van winkels, boeken, make up, schoenen, kleding, etc. etc., blijft maar groeien. Dit is alvast een klein deel van mijn New York wish list.


Jimmy Choo Hunter boots of 'gewoon' zwart (misschien rood?)

LC Lauren Conrad for Kohls zonnebril.


OPI Charged Up Cherry
Ik wil meerdere O.P.I lakjes aanschaffen, maar deze staat hoog op mijn verlanglijstje.


Nars blush in Orgasm.

Victoria's Secret bikini

Nou dit was nog maar een mini stukje van mijn wish list, maar wat vinden jullie ervan?

Love,
          Dian

Oooh en als jullie nog tips hebben, wil ik die natuurlijk maar ál te graag horen hihi ♥!

4 opmerkingen:

  1. Love the boots! Kosten wel een flinke duit denk ik he :p

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ze kosten wat, maar dan heb je ook wel wat he haha!Ik zit er nog wel erg over te twijfelen of ik de Jimmy versie neem of de gewone hoor.. Ik wil nog zóveel andere dingen kopen, niet normaal meer hihi
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaaaf! Alvast onwijs veel plezier! Ik zou absoluut niet weten waar je allemaal naar toe zou kunnen gaan, ben er nog nooit geweest. Misschien kan je de filmpjes en artikelen van Misslipgloss en Beautygloss even bekijken, toen ze in New York waren.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel!! Ik kan niet wachten! Ja die filmpjes had ik al bekeken, maar toch bedankt!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen