donderdag 13 januari 2011

I'm the happiest girl in the world

Woeehoee!! Zijn jullie ook zo blij als je nieuwe kleding of make-up hebt gekocht?
Ik heb gisteren een hele lading nieuwe kleding gekocht en ik ben zo gelukkig! Al een hele lange tijd wilde ik een Jacky jas kopen, maar de prijs hield me tegen. Nu was ik gisteravond met mijn moeder in een winkel waar deze beauty ook hing te stralen en ik besloot 'm te kopen. Het kost wat, maar dan heb je ook wat! Ik sprak een meisje die vertelde dat ze met een soort gelijke jas nu het vierde jaar ingaat en hij nogsteeds mooi is. Dus als je het zo bekijkt, valt het mee. Naast de jas heb ik dus ook jurkjes, truien, een broek, een legging, twee tassen en leuke haarklemmen/speldjes gekocht. Allemaal súper leuke dingen, waar ik stuk voor stuk erg blij mee ben. Morgen ga ik proberen om een aantal dingen op foto te zetten, ben benieuwd naar jullie mening.
Voor nu ga ik m'n bedje in; dromen over mijn nieuwe aanwinsten, hihi!

Liefs,
Dian

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen