woensdag 19 januari 2011

How to be adored


Hij stond op mijn wishlist en inmiddels heb ik dit boek al een tijdje in huis. Eigenlijk wilde ik er een artikel over schrijven, maar het leek me leuker als jullie er een kijkje in konden nemen!
Ik vind het een super leuk boek met handige tips en prachtige foto's. Niet alleen gericht op het uiterlijk, maar ook op de adorable inside. Je krijgt bijvoorbeeld beauty en style advies van Marilyn Monroe, Brigitte Bardot, Audrey Nepburn en vele anderen. Ik heb het boek bij de River Island gekocht, maar weet niet of ze 'm daar nog hebben. Sowieso is het boek te koop bij Amazon.com.














Ik weet dat bepaalde foto's niet erg duidelijk zijn, sorry daarvoor. Het was erg lastig, aangezien het boek nogal dik is (256 blz) en het steeds dicht klapte.

Love,
Dian

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen