zondag 26 december 2010

'Sorry, maar je shirt is stuk.'


Dat is wat je waarschijnlijk te horen krijgt als je zo'n shirt aan hebt. Al-tijd als ik een ripped jeans aan heb, krijg ik dezelfde opmerkingen; 'Ach je broek is stuk.' 'Zou je je broek niet even maken?' ' Oh is dat niet koud?' etc. etc. En allemaal denken ze even origineel te zijn en verwachten dan ook steeds een lachende reactie..
 Tja één keer is leuk, twee keer kan ik er nog een nep lachje uitpersen, maar de derde keer op één dag wordt het gewoon irritant. Dan negeer ik het gewoon of zeg ik; 'Ja, klopt!' Ik bedoel de ripped jeans worden al een tijdje gedragen, dacht ik zo?

Hoe dan ook;
Shirts met gaten! Net als broeken met gaten, vind ik shirts met gaten ook leuk. Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi (betaalbaar) exemplaar, maar helaas nog niet gevonden. In dit shirtje zitten niet erg grote gaten, dus er hoeft geen hempje onder. Als er veel of grote gaten in zitten, kan je er voor kiezen om dat wel te doen.



Tip: Bij de River Island hebben ze een soort gelijk T-shirt te koop met meer gaten. Ik heb deze gepast en mij stond ie niet, maar wie weet jou wel!

XoxO

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen