woensdag 24 november 2010

River Island

Gisteren was ik met mijn moeder in Amsterdam om sinterklaas cadeautjes te kopen. Natuurlijk kon ik het weer niet laten om 'even snel ' een kijkje te nemen bij River Island. Had ik dat maar nooit gedaan.. Zóveel mooie dingen! Je zal nu wel denken; 'waarom heb je daar dan spijt van? Dat is toch juist goed.' Ja, normaal gesproken is dat helemaal top. Het probleem is; de maand. Of eigenlijk beter gezegd; maanden. Door sinterklaas en kerst zijn november en december de duurste maanden van het jaar, waardoor ik weinig geld over houd om kleding van te kopen. Gelukkig mocht ik niet te lang kijken en ook zeker niet passen, vanwege tijdgebrek. Helaas heb je altijd nog de ,voor shopverslaafde mensen als ik, gevreesde webshops. Waar je de gehele winkel inhoud op je gemak kunt bekijken. Dit zijn mijn faves of the moment bij River Island. Kijk mee & geniet..





Super mooie tanktop met bloemen en kraaltjes. Leuk om te combineren met een zwarte broek en een blazer.





Met een tanktop, legging en goede hakken.






Met een lekkere warme trui, legging en stoere laarzen

(of Uggs)







Voor op een chique feestje of gala.










Dit jurkje vond ik op het eerste gezicht niet zo bijzonder, maar toen ik 'm eenmaal aan zag..




Deze broek kan je natuurlijk op heel veel manieren dragen. Met pumps, laarzen, blazers, truien, T- shirts, etc. etc.







Deze 'gaten trui' met een legging, hoge over-the-knee boots en véél accessoires.






Boeken bij de River Island?!

Ja zeker! En watvoor boeken.. 'How to be adored' kwam ik tegen in Amsterdam, maar 'My wonderful world of fashion' heb ik helaas niet gezien.







































'Oh my god' , dat is wat ik zei toen ik deze mini stijltang zag. Er is ook een krultang variant, maar ik weet niet of ze deze in Nederland ook verkopen.
Love

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen