woensdag 15 september 2010

I wish, I wish..

My make-up wishlist;

Helemaal bovenaan staat de NARS Orgasm/Laguna Duo. Dit schijnt dé blush en dé bronzer van de visagisten te zijn, dus ik ben erg benieuwd naar dit product! MARK. Flavored high-shine gloss.

Van deze lipgloss heb ik er al drie en wat zijn ze geweldig! Serieus, van de geur van de gloss word ik al helemaal gelukkig. Uiteindelijk wil ik ze allemaal, maar laten we beginnen met twee:

Juicy Cherry Pop - Wat zal deze lekker ruiken!
Juicy Honeydew - Lijkt me een heel mooi nude kleurtje.





MAC Lipstick - "Creme d'Nude''
Ik ben nogsteeds op zoek naar mijn ideale nude lipstick. Vaak zijn ze óf net te donker óf net te licht en dan geeft het al snel een lelijk effect. Deze ben ik nu al zó vaak tegen gekomen als 'Best nude color ever'. Rede genoeg dus voor een bezoekje aan MAC.





l'oreal touche magique

Donkere kringen onder je ogen, wie heeft daar nu geen hekel aan? Deze concealer beloofd een hele hoop weg te kunnen werken en wordt op sommige beautyblogs zelfs vergeleken met de Touche Eclat van Yves Saint Laurent.
Yves Saint Laurent Touche Eclat


Als we het over de duivel hebben.. Want met die prijs is 'ie dat wel een beetje natuurlijk.
'Het kost wat, maar dan heb je ook echt wat!', zei een vriendin, in bezit van dit 'wondermiddel' laatst nog. Als mijn budget het weer toelaat, zal ik 'm zeker aanschaffen.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen