maandag 19 juli 2010

shocking Heidi & Spencer

Sorry, maar een ander woord kan ik er niet voor bedenken; Wát een gek zeg!
Volgens mij doet hij er echt alles aan om in de media te komen. Ook over de breuk tussen Heidi en Spencer heb ik zo m'n twijfels. Het zal me niets verbazen als ze over een tijdje opeens weer back together zijn, al hoop ik het niet. Hier een paar foto's van het nog 'normale' koppel en hoe ze er nu uitzien.

''I'm a famewhore and I'll never grow out of it. Heidi believes in bad press. There's no way my love for fame and her love for puppies will ever work out successfully. She just wants to hike and hang out and be calmer." Aldus de vrijgezel.





Oké, die tweede foto van Heidi is natuurlijk zowiezo niet mooi, maar deze heb ik expres uitgekozen. Zodat je goed kan zien hoe d'r gezichts uitdrukking nu is. Ik zeg; heel erg zonde van zo'n mooie meid! En Spencer.. Tja daar heb ik altijd al een hekel aan gehad, dus die boeit me niet zoveel.
Hoe denken jullie erover? Zouden de twee dan nu echt uitelkaar zijn? En worden Lauren en Heidi misschien nu wel weer vriendinnen?

1 opmerking:

  1. Ik kijk graag naar de Hills, zit nu in seizoen 4. Maar het irriteert me wel dat al 3 seizoenen gaat over de ruzie tussen Lauren en Heidi. Heidi ziet er in de laatste foto echt belachelijk uit... Het blondere haar vond ik leuk bij haar maar vanaf ze haar lippen liet bijspuiten werd ze er lelijker op.

    BeantwoordenVerwijderen