woensdag 7 juli 2010

Ipod en 88 warm palette

Vandaag ging ik met m'n moeder naar Amsterdam-Noord om naar de mediamarkt te gaan en een beetje zomer inkopen te doen. Bij de mediamarkt heb ik een Ipod gekregen! Niet zomaar natuurlijk, maar omdat ik over ben op school en omdat ik niet zo'n fijn jaar heb gehad. (Mijn paard bleek ongeneeslijk ziek te zijn en hebben we in moeten laten slapen.)
Ik ben er zó blij mee! Mijn oude Ipod was al lang stuk en ik gebruikte een tijdje die van m'n moeder, maar die wilde 'm zelf ook wel weer is gebruiken natuurlijk. Dus Dian zat zonder Ipod, wat echt een drama is als je normaal gesproken de hele dag muziek luistert.

Verder heb ik nog twee jurkjes, 'n korte broek, bikinibroekje, shirtje en een paar sleehakken gekocht. Aardig geslaagd dus. Toen ik thuis kwam werd ik weer verrast; mijn 88 warm palette van Coastal scents was namelijk binnen!! In één woord; prachtig! En ook zo snel bezorgd, ik had verwacht dat het minimaal een week zou duren.
Nu ga ik snel muziek op mijn nieuwe BF zetten!
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen