donderdag 10 juni 2010

How to wear The Daisy Dukes

4 opmerkingen:

  1. Hello.

    ED HARDY! :)

    Welke schoenen zou je aanbevelen om er onder aan te doen? Slippers, gladiator schoenen? Sandaaltjes?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat alle schoenen onder shorts kunnen tegewoordig! Zelfs met stoere laarzen zijn ze leuk. Het ligt eraan waar je heen gaat. Naar het strand vind ik slippertjes/sandalen met een leuk T-shirtje of blouse al helemaal leuk. Maar met 'killer heels' laat je je benen weer extra mooi uitkomen.
    Dus het hangt er een beetje vanaf; Waar ga je heen & wat wil je gaan doen..
    Shoppen op hoge hakken lijkt me bijvoorbeeld niet zo'n succes ( niet in mijn geval iniedergeval hihi)

    Liefs,
    Dian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ok thanks!

    Denk dat ik ze dan aan ga doen met, idd, stoere laarzen en m'n Rolling Stones shirt op m'n shopdag. Kan wel toch?

    Anyway.. leuke blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks ;)
    Ja dat kan zeker, Leuk!
    Tip; voor de wat minder warme dagen is een panty of legging onder je shorts ook een goed alternatief

    xx

    BeantwoordenVerwijderen