zaterdag 20 februari 2010

Ne-yo


Mijn zus & haar vriend hadden voor mijn verjaardag (28 maart) mij een vip kaartje voor Ne-yo cadeau gegeven.

Gisteravond was het dan zover. Samen met m'n zus ging ik richting amsterdam. Even snel langs de mac, aangezien we veelste laat waren. Onderweg werd ik gebeld door mijn lieve vriendinnetje Cheryl, die ook naar Ne-yo ging. Ze zei dat we rustig aan konden doen, omdat Ne-yo een uur later pas zou beginnen. In verband met het voorprogamma. In amsterdam aangekomen, zagen we een enorme rij voor de HMH staan. En natuurlijk regende het. Heel fijn voor ons, door de kapper opgestoken, haar! Gelukkig konden we in de VIP rij gaan staan, waar we maar 5minuten moesten wachten. Binnen kregen we een paar muntjes en een bandje om. Wat drinken gehaald en de zaal ingegaan. We stonden echt op goede plaatsen, lekker vooraan. In het voorprogamma kwam fouradi. Nu ben ik niet zo'n fan van hun. De enige nummers die ik ken zijn dan ook de 'bekende' zoals; 1ding & flipmuziek. Laten ze deze nou nét niet gezongen hebben! Naja niet dat ik gehoord heb dan. Ik werd namelijk niet helemaal lekker toen zij aan het optreden waren. Buikpijn, misselijk, duizelig. 'Neeee toch! Ne-yo moet nog beginnen en ik voel me niet goed!', dacht ik. Ik ging even naar buiten en wat drinken halen. Gelukkig ging het snel beter, dus snel weer naar binnen. Na fouradi kwam er een pauze, waarin we even snel vriendin Cheryl zagen. Ik had haar al erg lang niet gezien, dus dat was wel even erg leuk! Met nieuwe drankjes gingen we weer naar binnen. Ne-yo zong geweldige nummers, als Miss independent, closer, Part of the list en vele andere. Halverwege Sexy love, zag ik opeens alles draaien. En m'n zus vertelde dat ze zich ook niet goed voelde. Ik ben even naar buiten gegaan, terwijl me zus bleef filmen. Na even gezeten te hebben, ging het wel weer, dus snel weer naar binnen. Gelukkig niet teveel gemist; klein stukje van Sexy Love & Mad.
Jammer dat we ons even niet zo lekker voelde. Of het nou de Macdonalds was, of het drankje; we zullen het nooit weten. Maar het was een top avond!


xoxo Dian

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen