zondag 31 januari 2010

Nicole Richie marieclaire March 2010

Ik heb stiekem altijd al een beetje een zwak gehad voor Paris Hilton & Nicole Richie. Dat is begonnen bij, je raad het al; het kijken van The simple life. Niet omdat ze er zo geweldig uitzagen, want als we eerlijk zijn, hebben Paris & Nicole er niet altijd zo goed uitgezien zoals nu. Om nog niet te beginnen over de drugsschandalen, drankproblemen, eetproblemen etc. etc. Maar ik vond ze gewoon zo cool! Inmiddels, 6 jaar(?!), later.. Zijn de 'rich bitches' erg veranderd. Nicole heeft een baby, een gezonder gewicht, een kleding/sieraden lijn & ziet er gewoon stukke beter uit. Met Paris gaat het ook goed. Ze heeft een leuke vriend, Doug( ex van Lauren Conrad!) En zakelijk doet ze het echt niet slecht.. Veel mensen denken dat zij niks doet voor haar geld. Maar deze mensen vergeten dat ze een kleding/sieraden/schoenen/ hairextensions/parfum lijn ( nu zal ik vást wel een aantal dingen vergeten) heeft. En niet te vergeten boeken heeft geschreven en een muziekalbum heeft uitgebracht.
Nu volg ik Nicole & Paris ook op twitter. En zag daar een tweet van Paris;
- ParisHilton @NicoleRichie - You look so stunning on your Marie Claire Cover. Beautiful!
Dat was voor mij een rede om even de foto's op te zoeken natuurlijk! Paris heeft geen woord gelogen; ze zijn prachtig!

P.s follow me on twitter!!





















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen