maandag 28 december 2009

kerst

De kerstdagen zitten er weer op! De kerstliedjes horen we weer een jaar lang niet meer op de radio en de cadeautjes onder de kerstboom zijn uitgepakt. Samen met mijn twee oma's, zus, vriend van me zus & ouders heb ik eerste kerstdag heerlijk gegeten. En niet te vergeten; cadeautjes gehad & gegeven! Waar ik super blij mee ben o.a; Rosebud lipbalm, Ipod/computer boxen, handschoenen, geweldige blush/oogschaduw van clarins(limited editon voor de kerst), een shirtje, een vrolijk-wakker-worden wekker en meer.

Over die wekker zal ik wat meer vertellen.. Ik lig 's morgens altijd erg lekker in me bedje als de wekker gaat. Dus doe ik mijn wekker telkens 5-10 minuutjes later, zodat ik lekker lang kan blijven liggen. Met als resultaat; Een moeder die me wakker moet maken en een hoop stres en gehaast. Nu heb ik een wekker gekregen, waar je vrolijk mee wakker zou moeten worden. Het is een wekker/radio/ lamp, die je zo kan instellen, alsof je in de jungle wakker wordt! Dus inclusief het groene licht, watervallen en vogeltjes die vrolijk aan het fluiten zijn. Ben zeer benieuwd of ik vanaf volgende week mooi op tijd op school zal komen, hihi.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen