woensdag 7 oktober 2009

-




Hallootjes,
Ik heb al echt veelste lang niks meer aan mijn blog gedaan; Shame on me!
Maar daar gaat na deze week weer verandering in komen, dan heb ik namelijk (hopelijk) iets meer rust op en rondom school. Afgelopen weekend ben ik naar Leiden geweest. Mijn moeder had, voor mij en een vriendin, een overnachting in een hotel geboekt. Super gaaf! We hebben het onwijs naar ons zin gehad. Maandag meteen een proefwerk, dat was weer minder. Aangezien er vanaf afgelopen zaterdag hier kermis is, is het onwijs balend dat ik elke dag minimaal één proefwerk heb.. Vandaag vroeg mijn zus nog of ik gezellig mee ging, 'Nee moet leren..'
Grrrrrrr!!
Behalve deze drukke vervelende week op school, is er ook nog heel goed nieuws voor me. Ik krijg namelijk een nieuwe telefoon!! Yaaaay ik ben er zo blij mee! Naja ik heb hem nog niet, maar dit weekend zoiezo; hij ligt al voor me klaar. De Nokia E71 is binnekort van mij. Eigenlijk wilde ik al erg lang een blackberry, maar ik heb goed vergeleken vandaag in de winkel. Ik heb nu (als het goed is) sneller internet voor goedkoper & meer megapixels..

Nu ga ik weer lekker leren.. Engels en biologie zijn morgen aan de beurt
Wish me luck!
Xoxo Diann
P.s de foto klopt niet helemaal, maar anders pastte hij niet op de pagina! Haha


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen