woensdag 26 augustus 2009

First day @ school


Ik had dus dinsdag mijn eerste schooldag van het jaar. Wat duren die uren dan toch weer lang! Naja niks aan te doen. Het begon al goed; ik zat nét op de fiets en het begon al te spetteren. 'Dit belooft een leeeuke dag te worden', dacht ik bij mezelf. Gelukkig viel het op de heen weg nog wel mee en kwam ik redelijk droog op school aan. Ik was de eerste paar uur vrij en moest om 12uur beginnen. Nou, dan heb je toch redelijk de tijd om op tijd te komen! Maar nee, ik was nét aan op tijd (met héél hard fietsen!! ). De rest van de dag was het droog buiten en saai binnen, natuurlijk.

Het enige lichtpuntje was dat we alle hotties, die we 7weken hadden moeten missen, eindelijk weer zagen =). Wat ik al zei; het was de hele dag droog, maar je raad het al! Ik moest op de fiets naar huis, en jawel; het begon te regenen en niet zo'n beetje ook! Eenmaal thuis zag ik eruit als een verzopen kat en mijn haar was niet bepaald gestyled meer..

Sweat dreams xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen