vrijdag 24 juli 2009

welcome back, make- up!

Zoals je misschien wel hebt gelezen , is al mijn make-up in Portugal gestolen.
Daarom ben ik gister naar de stad gegaan met mams om de meeste basis spullen weer te kopen.
Ik heb meer dan 200euro uitgegeven( met sponsering van moeders ), maar ik ben er wel heel blij mee. Ik moest alles nieuw, daarom besloot ik alleen de dingen die ik ook echt ga gebruiken te kopen mét kwaliteit.. Een goede mascara, eyeliner( Maxfactor ), stijltang, foundation, oogschaduw(maybeline) etc. etc.
Hoewel ik nog maar net terug ben uit Portugal, ga ik alweer naar mijn volgende vakantiebestemming; VIERHOUTEN. Het zegt jullie waarschijnlijk helemaal niets, maar in dit dorp ligt camping samoza. Mijn beste vriendinnetje, die ik al veelste lang niet heb gesproken & ook op de camping staat, ga ik weer zien! Super veel zin in! Het worden weken vol feestjes en gezelligheid, dat staat vast!
Voor nu, ga ik heel snel de laatste dingen inpakken en richting de Veluwe.

Tot over een oaar weken,
Liefs D ian

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen