zondag 10 mei 2009

Twitter

Ik hoorde zoveel over deze site, dat ik 'm maar even ben gaan opzoeken!
Wat je doet op de site Twitter heet Twitteren en betekent eigenlijk kwetteren. Het logo van Twitter is daarom een klein vogeltje. Twitteren komt neer om in real time te communiceren via een soort kleine weblog op je computer of mobiel. De basisvraag van de site is "Waar ben je nu mee bezig?". Iedere twitteraar kan op elk moment van de dag in maximaal 140 tekens per e-mail of sms meedelen waar hij/zij mee bezig is, of wat hij/zij van plan is. Wat ook leuk is, is dat sterren als Lauren conrad, Britney Spears, Paris Hilton, Nicole Richie en nog vele andere ook twitteren! Nouja, beter gezegt; wie niet!? Je kan op deze manier dus op de hoogte blijven waar jou favo-celebs zich mee bezig houden! Is het niet enig?
Ook deze mensen hebben wel eens onderling ruzie;;
En precies! Die kunnen wij ook fijn meelezen. Hier de link van de bitch fight tussen Perez hilton en Lilly Allen. Haha ik moest er eerlijk gezegt wel een beetje om lachen! Maar wel een beetje sneu om dat zo op internet te doen vind ik. Gaat iedereen binnekort aan het twitteren in plaats van hyves en/of myspace?
Ik hou het voor nu nog even bij hyves en heb geloof ik ook myspace, maar daar heb ik nog nooit iets aan gedaan. Wie weet, in de toekomst.
Maar nu moet ik weer lekker leren, beetje op tijd naar bed. Morgen half acht op school zijn..
Blegh!!

Dikke kusx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen