dinsdag 19 mei 2009

Never back down

Wij hebben thuis film1. Supper leuk! Jammer genoeg heb ik het de laatste tijd beetje druk met school en kijk ik het niet zo veel meer..gisteravond had ik ook eigenlijk moeten leren voor taaldorp. Voor degene die niet weten wat dat is, even een uitleg; Een dorp met een politiebureau, VVV kantoor,dokter, terras en een kleding winkeltje is nagebouwd op school. Het is de bedoeling dat je daar in het (in mijn geval) Frans en Engels gesprekjes gaat voeren met leraren of 5VWO leerlingen. Nu zul je denken; klinkt simpel! Maar je moet natuurlijk wel een aantal verplichten punten bespreken of vragen. Dan hebben we nog de vriendelijke leraren, die het erg leukig vinden om zelf dingen te verzinnen en lopen er zwerfers rond die je lastig vallen.
We moesten hiervoor 2 boekjes leren; één voor Frans en één voor Engels. Echt onwijs veel! Hier zag ik natuurlijk best wel tegenop. Aangezien ik altijd op het laatste momentje nog even mijn huiswerk moet maken of moet leren, was ik weer eens veelste laat. De laatste avond bedacht ik me dat ik inmiddels écht wel moest gaan leren. Natuurlijk veelste laat..En dan kwam er ook nog eens zo'n leuke film op tv!
Die ben ik dus gaan kijken. (Jaja ik weet het, heel fout!)
Never back down, zo heet de film dus! Hieronder kan je de trailer bekijken =).
Een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen