maandag 6 april 2009

Shoppende wijs

Wat is er leuker dan lekker winkelen op zo'n mooie dag als zondag?
Niks toch!? Nouja.. Bijna niks dan!
Daarom hadden ik en me zus besloten om te gaan shoppen in Amsterdam.
We hadden zúlke leuke bikini's op de site van Riverisland gezien, die moesten we gewoon hebben!!En leuke zomeroutfitjes scoren is ook niet bepaald een straf.
Na 3x de kalverstraat heen en weer gelopen te hebben, de winkels gaan namelijk om één uur open!(wat we achteraf ook wel wisten) & Sjawell wij liepen daar al om kwart over tien.. Eenmaal bij de riverisland reesde we naar de bikini's. Nou die vrolijkheid veranderde al heel snel in een chagerijnig gezicht.. De o zo leuke bikini's waren veranderd in hele kleine mini's en dé topper van allemaal was er al niet meer.
Maaaar voor treuren hadden we geen tijd, aangezien de winkel verder natuurlijk nog heel veel (té) leuke kleertjes had. Ik had die halve winkel wel leeg kunnen kopen maar uiteindelijk heb ik dat toch maar niet gedaan. Ik heb het bij een spijkerlegging en een heel leuk bloesjurkje gehouden. Wat ik inmiddels al aan heb gehad natuurlijk. En het zat heeerluk! Verder nog de hele middag in Amsterdam gelopen, maar niks gekocht. Aankomende donderdag ga ik bij mijn beste vriendinnetje, wonende in Haarlem, slapen. Donderdag= koopavond, dus je begrijpt; SHOPPENN! Echt onwijs veel zin in!
Nu nog even leren en dan naar bedje toe.
Loves

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen