dinsdag 28 april 2009

Het staat in de sterren?

Horoscopen, je gelooft erin of niet.. Heel lang heb ik gedacht dat het allemaal onzin was! Wtf.. Hoeveel rammen zijn er op deze wereld?(Ik ben zelf een ram) Al deze mensen zouden dan zeker tóevallig hetzelfde meegemaakt hebben, dezelfde glamourmomenten hebben, bij dezelfde mensen passen of dezelfde gebeurtenissen te wachten staan!? Yeah right.. Kan niet!
Nou inmiddels ben ik van deze gedachte veranderd hoor! Steeds maar weer kloppen die dingen!
Soms wel eens eng.. Laatst stond er iets in over de liefde; Je zult binnekort gevoelens krijgen voor een jongen, waar je het niet van verwacht!
En ja hooor!! Twee dagen later; bingo! Nu bedenk ik me; zullen ál die rammetjes dat gevoel hebben gehad? Nee toch? Dat zou wel heeul toevallig zijn. Maarja, het klopte bij mij ook. Dus waarom niet bij de rest?

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen